Zaloguj / Zarejestruj
Prod.: 0 Kwota.: 0.00 PLN Twój koszyk
A A A [x]

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty:

  1. Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
  2. Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.
  3. Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą, bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym ze Sklepem, o odesłanie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad. Reklamacje takie rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych.
  4. Reklamacji z powodu różnic wynikających z wyglądu towaru na stronie internetowej, spowodowanych np: różnymi ustawieniami monitora nie uwzględnia się.
  5. Reklamację rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.
  6. Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich wydania, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...) ", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Zgodnie z art.7 pkt.1 w.w. ustawy warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie dołączone do zwracanych towarów (wysłanie listu poleconego przed upływem 10 dni o rezygnacji z produktu). Ponadto należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego termin wydania towaru oraz kopię dokumentu potwierdzającego zakup.
  7. Przelewy za zwrot towaru, anulowania lub braku części zamówienia wykonywane są w terminie do 14 dni na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego.
  8. Wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres korespondencyjny Sklepu:
  9. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
  10. Wyjątek kiedy zwracane są koszty przesyłki zwrotnej stanowią następujące sytuacje:
    • dostarczony artykuł różnił się od zamawianego,
    • dostarczony towar był uszkodzony.
      • Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty będą zwrócone w terminie do 14 dni na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego.
  11. Odbierając przesyłkę należy sprawdzić jej stan i zawartość przy kurierze. Kurier zobowiązany jest umożliwić taką weryfikację. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towarów z zamówieniem kurier sporządza tzw. "protokół szkody".

pokaż wszystkie »
pokaż wszystkie »
pokaż wszystkie »
Projekt A3M Agencja Internetowa Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności